tab welcoming

Sunday, 27 May 2012

Politik sampah !!!

ada orang kata politics sucks
ada yang tak amek port langsung pun ada

yeala
masing-masing ada pendapat der

sekarang ni tengah panas 
isu ceramah di Lembah Pantai 
yang diakhiri dengan kecederaan penyokong parti politik

helo kawan
kat negara luar pun ada ceramah politik jugak
tapi takde la menjerit2, terpekik2 macam monkey

ini negara demokratik
tak salah korang nak sokong mana pun
itu hak masing-masing

datang nak dengar ceramah kan ???
duduk la diam2 
dan amek port apa yang penceramah cakap
adeh !!!
budak kecik pun takde perangai camni

yang kelua permit ceramah pun sengal
awat la benarkan 
2 ceramah
2 parti yang tak sebulu
sebelah menyebelah
benda simple camni pun tak boleh fikir 

pelik la aku dengan sesetengah warganegara Malaysia
OTAK LETAK KAT LUTUT der


tolong jangan malukan diri sendiri


2 comments:

EYFAalias said...

menyampah dgn org politik.

TanpaNamaDer said...

sib baek aku bukan org politik ... blogger part time ja hehe