tab welcoming

Wednesday, 6 June 2012

Sticker P ... kanan ke kiri ?

petang tadi igt nak bangun bila azan Asar
tgk2 der
pkl 6 pm baru ruh masuk balik ke badan 
adeh !!! kepala aku pun dah pening2
terutama kat bhgian kiri

apepun
lepas solat
cepat2 siap nak bawak kete 
lesen kete takde la tp kete dah ada pulak :P
emmm better tampal sticker P
malang "kena saman" tidak berbau der

alamak!
errr sticker ni nak tampal kanan ke kiri
takde pulak instructor driving school ajar gua
ini semua salah dia
meme salah dia ... gua igt mau lantik peguam untuk sue itu towkey 
**skrg ni semua nak saman der ... semua mata $$$

so aku pun try tanya pakcik kesayangan aku
nama diberi Google
tapi tak jumpa jwpn yang munasabah sgt
takpe la
pusing2 dulu kawasan aku ni
usha2 kete org lain :P

aku tgk diorang pasang sticker sblh kiri
depan dan belakang
arghhh ... ikut je la
dah ada sticker ... impak maksima la
vroooooooooooom

ni sticker P keta mau tampal mana sebenarnya???
kalu tampal sebelah kanan tak boleh ke???

dah dpt lesen, igt nak tour satu Malaya :P

5 comments:

EmmaAkma said...

kalau susah sangat tampal kat tengah2 lah..hehe

apepun..thnk mnjengah ke blog sye..ade mase dtg la lg.:)

TanpaNamaDer said...

amboi ... perli ka tu hehe

Raimi Syazwan ♌¹³ said...

Hahaha
Rasanya tampal di sebelah kanan la bro..

Kazama Last said...

Kiri

Areen Arini said...

Belah kiri bawah depan, belah kiri atas belakang...
Mmg ramai yg keliru..tp klu dah pass ujian undang2 .xkan x tahu mn nk lekat.. ada dlm soalan undang2