tab welcoming

Tuesday, 26 June 2012

Yay !! dah lulus lesen moto+kar

assalamualaikum
slmt mlm

perghh 
dah lama gua tak singgah blog ni
ntah ada yang jenguk ke tak blog gua ni 
yeala ... bukan blog famous pun wakaka
sibuk ma
minggu lepas dan minggu ni meme sibuk hiler

anyway
pagi tadi around 7.30 am dah siap2
pi Tanjung Malim untuk amek lesen keta

sblm test kena dengar taklimat JPJ dulu
adeh !!! kakiku vibrate jer
mungkin aircond + debar2 der


so test ada 3 peringkat
bukit
parking+3 penjuru
jalanraya
gua risau jalan raya der
sebab waktu QTI ... mcm sengal jer kat atas jalan raya 

tapi sebaliknya berlaku pagi tadi
nyaris2 gua nak fail bukit
kali pertama tak dapat park atas garisan kuning
so tester suruh undur balik
buat sekali lagi 
syukur lepas

lastly semua complete around 11pm
result = LULUS A++
** A++ ada meh dalam test keta ??? hehehe

so besok petang nak pi JPJ Tapah
dokumen semua dah siap
terus amek lesen tambah kelas (gua dah ada lesen moto) + setahun
cikgu yg ajar gua ckp dalam RM50

last but not least
hari khamis ni
ada perkara yang penting dalam karier 
dan hidup gua
doakan gua dapat kejayaan berganda :)



4 comments:

nurul barakah said...

tahniah dah lulus...lepas ni bawak kenderaan dengan berhati-hati ye...jangan merempit pula...

TanpaNamaDer said...

setakat ni masih belum merempit hehe

Rulita.park said...

waah selamat ya,congratulation :)

TanpaNamaDer said...

thx ;)